Voilà ma vie!

Keszte Pisti vagyok, ez a blog elsősorban a családomnak, barátaimnak, és ismerőseimnek szól arról, hogy éppen hol vagyok, és mi történik velem. Fél év párizsi Erasmus után 3 félévet töltöttem a BME Gépészmérnöki Modellezés mesterképzésén, majd a Fulbright ösztöndíjnak hála most Amerikában tanulok a Georgia Institute of Technology egyetemen, Aerospace Engineering mesterképzésen.

Címkék

1-es út (1) A38 (1) Air France (1) Akumal (1) Altaussee (1) Amerika (41) Amerikai foci (6) amerikai konyha (5) Amerikai Nagykövetség (1) áramlástan (5) Áramlástan Tanszék (2) Arizona (1) Atlanta (34) Atlanta Hawks (1) Ausztria (2) Balaton (1) beszámoló (29) BL (1) BME (5) bme (13) Boston (3) BroCamino (2) buborék készítés (1) Budai-hegység (1) Budapest (11) Buford (1) Caltech (1) Cancun (1) career decelopment (1) Career Development (1) Charleston (1) Charlotte (1) Chicago (1) Cleveland (1) Cover Letter (1) Cupertino (1) CV (1) Death Valley (1) Delaware (1) Delta (1) demonstrátor (1) dopping (1) dragon boat (1) El Camino (1) ensam (19) étkezde (1) európai (2) felmérés (1) felvételi (1) film (1) Firefly Run (1) Florida (3) Formula 1 (1) francia (15) francia konyha (9) Freddy Mercury (1) Fresno (2) FTC (1) Fulbright (28) Gateways Orientáció (2) Georgia (1) Georgiatech (30) Grand Canyon (1) GRE (1) Greyhound (2) GSU (3) Gyermekvasút (1) HAESF (3) Halloween (2) (1) Hungaroring (1) Idegenvezetők Világnapja (1) induló (1) interjú (1) J-1 vízum (1) Kalifornia (1) KEK (1) készülődés (8) kézilabda (1) koli (10) Kolibri (2) koncert (3) Lake Lanier (1) látogatók (14) Los Angeles (3) Los Angeles Lakers (1) Lufthansa (1) masszázs (1) masszázs tanfolyam (1) Memphis (2) Merida (1) Mexikó (1) Miami (1) MIT (1) Montgomery (1) Nádor terem (2) NAPI túra (1) NASCAR (3) National Park (4) Nevada (1) New Orleans (1) New York (1) New Yorki (1) nyár (1) nyelvtanfolyam (2) ólomüveg (1) oltás (1) ORGT (1) ösztöndíj (12) Ösztöndíj (1) Paddy And The Rats (1) paristech (4) párizs (36) Pensacola (1) Philadelphia (2) Piedmont Park (1) Pilis (1) Pittsburgh (1) Playa del Carmen (1) Portland (1) pszichológia (1) pszichológia napja Budapest (1) Queen (1) road trip (1) Road Trip (13) Salzstiegel (1) San Diego (1) San Francisco (3) Savannah (1) SCAD (1) Sequioa (1) síelés (2) solar decathlon (1) sportpszichológia (1) Stockholm (1) Stone Mountain (1) svédmasszázs (2) Szigetköz (8) tájfutás (6) TEDx (1) thai masszázs (1) Thanksgiving (1) TOEFL (1) Tululah Gorge (1) Tulum (1) túra (16) túravezetői (7) UGA (2) USA (46) USA vízum (2) Vakok Intézete (2) Virginia Tech (2) Washington (1) Washington DC (1) WestMar (6) West Point (1) Winston.Salem (1) Yosemite (2) Yoshua Trees (1) Címkefelhő

2014.04.21. 01:18 Keppi

14. hét: Szülinapom

Az elmúlt egy hét legnagyobb eseménye (számomra) a szülinapom volt, melyre a barátaim egy meglepetés bulit szerveztek nekem. Ezen felül a hét csak a suliról szólt, ezt a hetet "Hell Week"-nek nevezik GT-es körökben, ami az én életemben úgy nyilvánult meg, hogy hétfő délután annyira ráértem, hogy olvasgattam a könyvemet, gitároztam, sportoltam, pihentem. Kedd reggeltől pedig mint egy nyári zivatar szakadt a nyakamba minden tennivaló.

DSCN2460.JPG

Bár a zivatar szó szerint megvolt, ugyanis egész héten rossz idő volt. Ez itt már szokatlannak számít (az idei kétszeri havazás is annak számított), mert az évnek ezek szakában már nagyon-nagyon melegnek kellene lennie. Lényeg a lényeg, hogy rengeteg dolgom volt, de elhatároztam, hogy nyáron megyek egy pesti félmaratonra (június 15-én az 56-osok teréről induló K&H félmaraton). Ezt heti 5 állóképességi edzéssel illetve heti 2-3 súlyzós edzéssel kívánom elérni, de úgy általában sem lesz hátrányomra a több sport. A rengeteg dolog mellett tehát erre is időt kellett szakítanom, de eddig sikerült mindent összehozni. A jövő hét eleje még húzós lesz, de a jó hír, hogy már tisztán látom a fényt az alagút végén. Jövő hét a "Dead Week", amire 3 projektet kellene befejeznünk (ebből 1-et még tovább csinálhatunk, ami tök jó, hogy nyár közepén is ezzel szórakozhatunk..). Ebből 1 lemegy hétfőn, a másikat pedig remélhetőleg sikerült hétfőn délután prezentációra kész állapotba hozni (amihez kisebbfajta csoda kellene, de ez tűnik a leginkább járható útnak). Utána már csak 2 vizsga jövő kedden és szerdán, és jöhet a megérdemelt szabadság.

A héten volt a szülinapom, ismét öregebb lettem egy évvel. Mi otthon ezt tortázással szoktuk ünnepelni, de itt éppen szombatra esett, amikor a vizsgák miatt senki sem ért rá, így úgy gondoltam, hogy egy szép nyugodt napot eltöltök és boldog leszek ettől. A barátaim másként gondolták. Antoine elcsalt squasholni, míg a többiek bekészítették a lakást, és a meglepetés vendégeket, akik rám ugrottak, amikor megjöttem. :) Hát, csak kicsit kabtam szívbajt. A buliban mindenkivel koccintani kellett azért így az ijedtségre. 

Másnap 4 óra alvás után már keltem is és mentem a jóga órára, hogy utána 2 újabb óra alvás után egy Fulbrightos búcsúzó piknikre tudjunk menni. Itt elköszöntünk azoktól, akik a nyáron hazamennek, illetve egy hatalmas meccset játszottunk kint a külföldi kollégákkal. Bár az eső miatt csúszóssá váló deszkákon külön élmény volt gumilabdával focizni, de ezt is kipipálhattunk.

A buli végét még nem mondtam el, mert ez után nem szerettem volna már más dologról írni. Íme.

DSCN2470.JPG

A meglepetés buli végére 5-en maradtunk, a mi kis csapatunk. És itt jött el az a pillanat, amikor beláttuk, hogy ez volt az utolsó közös bulink. Jövő hétvégétől (de ugye ki érne rá akkor amúgy is) már Tanya szülei itt lesznek, így ő velük fog utazgatni, utána lévő héten szombaton pedig Antoine már utazik haza. És míg mi hárman Antoinnel és Tanyával visszajövünk augusztusban, addig Ioana és Sudipto már nem jönnek vissza a következő félévben. Annyi közös emlék és annyi sok kaland után lassan lejár az időnk itt, és ez egyrészt nagyon szomorú, másrészt pedig örömteli. Megtaláltuk a tökéletes kémiájú csapatot, és mindannyian rengeteget tanultunk a másiktól. Felejthetetlen évet töltöttünk el együtt, és a búcsú biztos, hogy nem örökre szól. Antoine-nal megfogadtuk, hogy minden kontinensen kell egy közös képet csinálnunk, úgyhogy remélhetőleg idén nyáron Európát már ki is pipálhatjuk. Antoine írt egy hosszabb levelet nekünk, amikor a tavaszi szünetben otthon volt, és amelyet most megosztott velünk. Nagyon megható volt az egész.

 

Szomorú vagyok, hogy lassan vége, de örülök annak, hogy megtörtént.

DSCN2468.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: készülődés látogatók Amerika USA Fulbright WestMar


A bejegyzés trackback címe:

https://keppi.blog.hu/api/trackback/id/tr906056423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása