Voilà ma vie!

Keszte Pisti vagyok, ez a blog elsősorban a családomnak, barátaimnak, és ismerőseimnek szól arról, hogy éppen hol vagyok, és mi történik velem. Fél év párizsi Erasmus után 3 félévet töltöttem a BME Gépészmérnöki Modellezés mesterképzésén, majd a Fulbright ösztöndíjnak hála most Amerikában tanulok a Georgia Institute of Technology egyetemen, Aerospace Engineering mesterképzésen.

Címkék

1-es út (1) A38 (1) Air France (1) Akumal (1) Altaussee (1) Amerika (41) Amerikai foci (6) amerikai konyha (5) Amerikai Nagykövetség (1) áramlástan (5) Áramlástan Tanszék (2) Arizona (1) Atlanta (34) Atlanta Hawks (1) Ausztria (2) Balaton (1) beszámoló (29) BL (1) BME (5) bme (13) Boston (3) BroCamino (2) buborék készítés (1) Budai-hegység (1) Budapest (11) Buford (1) Caltech (1) Cancun (1) career decelopment (1) Career Development (1) Charleston (1) Charlotte (1) Chicago (1) Cleveland (1) Cover Letter (1) Cupertino (1) CV (1) Death Valley (1) Delaware (1) Delta (1) demonstrátor (1) dopping (1) dragon boat (1) El Camino (1) ensam (19) étkezde (1) európai (2) felmérés (1) felvételi (1) film (1) Firefly Run (1) Florida (3) Formula 1 (1) francia (15) francia konyha (9) Freddy Mercury (1) Fresno (2) FTC (1) Fulbright (28) Gateways Orientáció (2) Georgia (1) Georgiatech (30) Grand Canyon (1) GRE (1) Greyhound (2) GSU (3) Gyermekvasút (1) HAESF (3) Halloween (2) (1) Hungaroring (1) Idegenvezetők Világnapja (1) induló (1) interjú (1) J-1 vízum (1) Kalifornia (1) KEK (1) készülődés (8) kézilabda (1) koli (10) Kolibri (2) koncert (3) Lake Lanier (1) látogatók (14) Los Angeles (3) Los Angeles Lakers (1) Lufthansa (1) masszázs (1) masszázs tanfolyam (1) Memphis (2) Merida (1) Mexikó (1) Miami (1) MIT (1) Montgomery (1) Nádor terem (2) NAPI túra (1) NASCAR (3) National Park (4) Nevada (1) New Orleans (1) New York (1) New Yorki (1) nyár (1) nyelvtanfolyam (2) ólomüveg (1) oltás (1) ORGT (1) Ösztöndíj (1) ösztöndíj (12) Paddy And The Rats (1) paristech (4) párizs (36) Pensacola (1) Philadelphia (2) Piedmont Park (1) Pilis (1) Pittsburgh (1) Playa del Carmen (1) Portland (1) pszichológia (1) pszichológia napja Budapest (1) Queen (1) Road Trip (13) road trip (1) Salzstiegel (1) San Diego (1) San Francisco (3) Savannah (1) SCAD (1) Sequioa (1) síelés (2) solar decathlon (1) sportpszichológia (1) Stockholm (1) Stone Mountain (1) svédmasszázs (2) Szigetköz (8) tájfutás (6) TEDx (1) thai masszázs (1) Thanksgiving (1) TOEFL (1) Tululah Gorge (1) Tulum (1) túra (16) túravezetői (7) UGA (2) USA (46) USA vízum (2) Vakok Intézete (2) Virginia Tech (2) Washington (1) Washington DC (1) WestMar (6) West Point (1) Winston.Salem (1) Yosemite (2) Yoshua Trees (1) Címkefelhő

2012.02.07. 21:53 Keppi

Légtámadás Párizs ellen, 1. rész

Legutóbb ott hagytam abba, hogy péntek van, megérkezett Nándi és Dávid, és kezdődik a buli.

Pénteken tehát este érkeztek, és úgy terveztük, hogy nálam alszunk mind a hárman. Most átugrok azok a részen, hogy hárman pontosan hogyan is fértünk el abban az egy emberes szobában, és kezdem mindjárt az este további részével. Diszkréten fogalmazva: megünnepeltük, hogy sikeresen végetért a félév, és Párizs éjszakai életébe belevetve magunkat, végül az Eiffel-toronynál kötöttünk ki Dóri társaságában, aki a kedves magyar lány a koliból.

Ezt követően pedig közlekedésmérnöki kötelességünknek eleget téve kipróbáltuk az éjszakai közlekedést is, amelyen még egy kinti osztálytársammal is találkoztam. Dóri vigyázott ránk, ezúton is köszönjük neki. :) Az éjszakai rendszer egyébként olyan, mint nálunk. A metró sokáig jár, de 11 után már csak buszok, majd éjszakai buszok 10-20 percenként.

Másnap tojásrántottával kezdtünk a Place de Pisti-n (nálam, az elnevezés Nándit dícséri), és ezt követően indulhatott a városnézés. Kezdésképp a Pantheon, majd a Luxemburg kerten végiggyalogolva érkeztünk meg a Port Royalba első közös ebédünkre. A képen Dávid kopog éppen óvatosan a Pantheon ajtaján. A következő képen pedig a legkevésbé sem beállítottan pózolnak kedves barátaim a Luxemburg kertben a Mediciek kútja előtt.

Ebéd után elmentünk a Rodin múzeumba. Itt készült a fénykép, melyen a Gondolkodó szobrot kértük meg, hogy fényképezzen le minket. :) Majd az Invalidusokhoz mentünk, ahol belefutottunk egy designer autó kiállításba is. Sajnos a belépő túl drága volt, így ezt ezúttal kihagytuk, de az üvegen át a látvány kárpótolt bennünket. Ezt követően sajnos a hadtörténeti múzeum pont bezárt már, így elmentünk egy két szintes Auchanba polifoamot venni, mert mint kiderült, a földön nem olyan kényelmes aludni. Otthon vacsoráztunk és még pomelot is ettünk. Így telt tehát az első esténk, és az első napunk.

Szólj hozzá!

Címkék: párizs látogatók francia konyha ensam

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.